Darmowa dostawa już o 199 zł
Produkty Bosch są zgodne z najbardziej wymagającymi normami jakościowymi! Aby zapewnić najwyższy komfort pracy użytkownikom urządzeń Bosch, istnieje możliwość rozszerzenia okresu gwarancji bez jakichkolwiek dodatkowych kosztów. Przedłużona 3-letnia gwarancja BOSCH obejmuje następujące produkty:
Portal PRO360 to bezpłatny i wygodny dostęp do wielu usług Bosch Professional. Po jednorazowej rejestracji możesz korzystać cały czas z aktualnych i przyszłych funkcjonalności, w tym z bezpłatnego przedłużenia gwarancji na elektronarzędzia, akumulatory i ładowarki do 3 lat, zbierania punktów lojalnościowych i wielu innych!
Urządzenie możesz zarejestrować bezpośrednio na swoim telefonie lub komputerze. Wystarczy, że wprowadzisz dane produktu, możesz też skorzystać z funkcji skanowania na swoim telefonie. Pamiętaj o zarejestrowaniu produktu w ciągu 4 tygodni od daty zakupu w naszym sklepie Elkar Tools. Link do rejestracji zakupu w PRO360 - https://www.bosch-professional.com/pl/pl/pro360/
Aby skorzystać z przedłużonej gwarancji na narzędzia BOSCH, należy najpierw zarejestrować na platformie PRO360. Następnie na swoim koncie należy zarejestrować urządzenia (każdy produkt musi być zarejestrowany oddzielnie) i pobrać certyfikat w formacie PDF z panelu producenta. Każdy certyfikat jest przypisany do konkretnego narzędzia i posiada swój unikatowy kod. Warunki przedłużonej gwarancji obowiązują od daty zakupu urządzenia, a nie od daty jego rejestracji.
W razie, gdy Twoje urządzenie Bosch uległo uszkodzeniu możesz bezpłatnie zgłosić je do naprawy korzystając z wygodnego formularza eRepair zamieszczonego na stronie - https://www.bosch-professional.com/pl/pl/repair-form/professional/
W przypadku zgłoszenia reklamacji w okresie trwania 3-letniej gwarancji wystarczy do bezpłatnej przesyłki dołączyć certyfikat gwarancji wygenerowany z PRO360 oraz kopię dowodu zakupu (faktura lub paragon). Podczas zgłoszenia naprawy w internetowym formularzy konieczne będzie podanie nazwy urządzenia, numeru katalogowego oraz numeru seryjnego. Wszystkie dane znajdziesz na tabliczce znamionowej urządzenia BOSCH. W ramach jednego zlecenia możesz zlecić naprawę maksymalnie 3 elektronarzędzi.
Po uzupełnieniu formularza eRepair kurier bezpłatnie odbierze od Ciebie sprzęt. Twoja paczka trafi na serwis, gdzie urządzenie trafi pod warsztat profesjonalistów. Po naprawie Twój sprzęt zostanie odesłany do Ciebie za pośrednictwem firmy kurierskiej na adres podany podczas wypełniania formularza reklamacyjnego.
Prosimy o wypełnienie formularza internetowego na stronie https://www.bosch-professional.com/pl/pl/repair-form/professional/ oraz zaznaczenie rodzaju naprawy pogwarancyjnej. Po diagnozie urządzenia przez profesjonalistę BOSCH otrzymasz wiadomość z kosztorysem naprawy oraz wszystkimi informacjami odnośnie naprawy na Twój adres email.